11.GIF (4832 bytes)  1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde Año 2006

truyes.JPG (4894 bytes)

Campaña de recogida de firmas en defensa del patrimonio y el paisaje de Truyés

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Asturias

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Oviedo y comarca

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Gijón y Villaviciosa

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Comarca de Avilés

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS  del Cabo Peñes

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Océanos

logo2.gif (688 bytes) HEMEROTECA

logo2.gif (688 bytes) TEMAS

logo2.gif (688 bytes) ANIMALES

logo2.gif (688 bytes) RADIO

logo2.gif (688 bytes) OPINIÓN

logo2.gif (688 bytes) AGENDA

logo2.gif (688 bytes) FOROS

logo2.gif (688 bytes) DIRECCIONES

logo2.gif (688 bytes) JUEGOS

logo2.gif (688 bytes) COLABORE CON NOSOTROS

lectora.gif (4377 bytes)

ARTÍCULOS RELACIONADOS:

Andecha Astur nun aprueba el Plan Xenral d'Ordenación de Carreño 26-Xunetu-2006 Reivindicacan impulsar la proteción paisaxística de la fastera del Tranqueru

15.000 Euros de multa a la promotora de Truyés pola denuncia d'Andecha Astur y vecinos de la zona

La Confederación Hidrográfica del Norte, tres una denuncia d’Andecha Astur de Corvera y vecinos de la zona, multó con 15.025,30€ a la promotora Dolabay-Erma,SA pol entubamientu del arroyu de Truyés a lo llargu de 200m.

26-Xunetu-2006 Nota prensa d'Andecha Astur


truyes-tala.jpg (18641 bytes)

Árboles talados de un bosque de ribera en Truyés

La Confederación Hidrográfica del Norte, tres una denuncia d’Andecha Astur de Corvera y vecinos de la zona, multó con 15.025,30 € a la promotora Dolabay-Erma, SA pol entubamientu del arroyu de Truyés a lo llargu de 200 m. y el so rellenu de tierra, por movimientos de tierra na zona de servidumbre y policía del mesmu, pola execución d’un sondéu y bombéu de les sos agües y pola tala de la viesca de ribera, ensín cuntar too ello cola autorización alministrativa necesaria.

Esta ye yá la tercer sanción que la CHN impón a la promotora d’esta urbanización de denuncies feches tamién por Andecha Astur y por más vecinos afectaos de la zona, siendo les otres dos d’unos 800 y 500 euros de multa. Na última sanción, prohibióse-y la continuación temporalmente de les obres d’entubamientu del arroyu, a lo que la promotora nun fexo nengún casu y siguió colos sos planes d’obra.        

Agora, la CHN obliga a la promotora a pagar la cantidá enantes mencionada y a proceder a la llegalización del restu d’actuaciones que tamién tien denunciaes, ente elles el sondéu del arroyu d’El Llavadal y pol depósitu de tierres enriba del manantial de Los Cantos y el soterramientu del regatu que lo forma, dalgo tamién denunciáu por Andecha Astur. De nun cumplise, deberán “reponer les coses al so primitivu estáu nel plazu de quince díes”.

El Conceyu d’Andecha Astur de Corvera felicítase pola resolución adoutada pol organismu, añadiendo que tovía s’alcuentren los dos nuevos expedientes sancionadores incoados enantes mencionaos en marcha. Amás, Andecha Astur quier manifestar públicamente la incompetencia manifiesta del equipu de gobiernu llocal, n’especial de los sos conceyales de Cultura, Urbanismu y Mediu Ambiente por permitir toes estes irregularidaes nestes obres, ensín escaecenos del derribu de los horros de Truyés. Ye incomprensible que la falta de control sobre lo que ta pasando en Truyés y la falta d’atención y el mirar pa otru llau énte fechos tan claros como’l derribu de los horros, que taben protexíos pola Conseyería de Cultura. Por ello entendemos qu’estes persones deberíen dimitir de los sos cargos lo enantes posible, al amosase la so incomenpetencia nes sos obligaciones.

¿MÁS INFORMACIÓN?

Reciba más información sobre actividades, actos, actualidad ambiental, calidad de vida y patrimonio histórico.

Suscríbase a Asturias Verde

Suscríbase a Asturias Verde

informado.gif (5314 bytes)

Powered by es.groups.yahoo.comYahoo! Grupos

11.GIF (4832 bytes)  1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde