1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde

PORTADA
NOTICIAS
- Noticias ambientales
- Océanos
- Asturias
- Cordillera Cantábrica
- Oviedo y comarca
- Gijón y Villaviciosa
- Comarca de Avilés
- Cabo Peñes
TEMAS y REPORTAJES
ANIMALES
OPINIÓN
AGENDA
RADIO
FOROS
DIRECCIONES
JUEGOS
COLABORE con NOSOTROS

lectora.gif (4377 bytes)

ARTÍCULOS RELACIONADOS:

AVALL denuncia la tala salvaje de árboles en Partarríu, en Llanes 20-Noviembre-2006. La tala es parte de las obras de una urbanización de lujo, que ha sido criticada por la asociación AVALL, Asociación de Vecinos Amigos de Llanes
Los ecologistas denuncian la falta de rigor del Principado a la hora de aplicar la legislación ambiental 31-Octubre-2006. La Coordinadora Ecologista de Asturias denuncia la falta de rigor que muestra el Principado en la gestión de los temas ambientales

La Plataforma Cultural de Corvera apoya la manifestación contra la especulación urbanística

La manifestación se celebrará en Uvieu el 2 de diciembre, con salida a las 13 horas de la Estación del Norte

22-Noviembre-2006 Nota de prensa de la Plataforma Cultural de Corvera


Nos últimos tiempos tamos viendo como arde la nuestra tierra de punta a punta, dende Vegadeo a Riva de Deva y dende Gozón a L.lena. Los promotores anden como en casa Güela faciendo lo que-yos peta compinchaos colos politicucos de turno. La especulación de terrenos que se recalifiquen dempués que los comprara sospechosamente una promotora ta nel orden del día, asina como les espropiaciones forzoses con supuestos bienes sociales de fondu que son al final campos de golf que sirven como reclamu palos compradores y non como un bien social pala xente del llugar como toos sabéis. Faense cases en urbanizaciones de venta llibre pa segunda residencia o como inversión que nun ye sólo ya que nun solucionen el problema de los que nun tienen casa sinon que lu agraven ya que definitivamente echen fuera a los que menos poder adquisitivu tienen de eses nueves zones preparaes pa clases sociales medies altes.
Que dicir de colocar una bomba de reloxería a la veriquina de Xixón y otres poblaciones menos numeroses pero nun por eso menos importantes como ye la regasificadora del “Muselón”.
Que dicir de atacar el nuestru mediu natural de forma xabaz ensin miramientos como por exemplu facer una cantera en una playa p´aforrar de trayer dende otru sitiu más lloñe tierra pa rellenar el futuru “Muselón”. Si non que-yos lo entruguen a los vecinos de Xivares.
Que dicir del proyectu de ya nun sabemos mui bien cuantes pero sobre 14 centrales de ciclu combináu que nun dan trabayu namás nel periodu de construcción y lluéu con tener un paisanin pa dar al botón ye abondu. Vamos, que dexen la mierda esquí pero nun creen nin una migaya de riqueza palos asturianos.
Que dicir de que esa enerxía que nun necesitamos por que yá producimos el doble de lo que gastamos, y que nun dexa beneficios esquí y si destrozos y contaminación, haiga que sacala con llinies d´alta tensión que arrasen parques naturales y pasen cerca de poblaciones col riesgu qu´eso conlleva.
Por too eso y muncho más que nun podemos especificar n´esti mensaxe por que nunca acabaríemos d´escribir pedimos encarecidamente dende ACA el vuestru apollu y collaboración pala manifestación désti sábado 2 d´avientu. Echainos un gabitu por favor pa demostrar que los asturianos vamos a reaccionar a la destrucción de nuestra tierra como tamos reaccionando cada vegada con más fuerza a que pisen los nuestros drechos y si non que miren pala última manifestación pola oficialidá.
Hai una escepción en cuanto a los colectivos que pedimos que mos echen un gabitu ya qu´anque cualquier persona perteneza al grupu que perteneza sedrá bienvenida individualmente nun permitiremos que el PP, PSOE, IU y URAS apollen la nuestra manifestación como colectivos ya que ye escontra quienes lluchamos poles sos implicaciones nos convenios urbanisticos y PGOU´s. Son a la fin los causantes de tola destrucción que tamos sufriendo.

Plataforma Cultural Corvera

¿MÁS INFORMACIÓN?
Reciba más información de actos, iniciativas y actualidad sobre medio ambiente, calidad de vida y patrimonio histórico

Lista de correo de GREENAsturias Verde

informado.gif (5314 bytes)

Powered by es.groups.yahoo.comYahoo! Grupos
 
;
 

Creative Commons License Asturias Verde está bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia

1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde Edita: Contacto: Apartado 22 CP 33430 Candás. Cabo Peñas. Asturias green@asturiasverde.com