Asturias Verde  
NOTICIAS - PLANETA - OCÉANOS - MONTAÑAS - ASTURIAS - OVIEDO - GIJÓN - AVILÉS - CARREÑO - GOZÓN - VILLAVICIOSA
EnVerde.NET Radio CandasTV.com Blog Asturias Verde Animales Opinión Agenda Donativos y contacto
Búsqueda personalizada


Artículos relacionados


Ampliación del puerto de Gijón, visto desde Candás
-Foto AsturiasVerde.com-

En Carreño ta asitiada la Térmica d'Aboño, que ye una de les 3 centrales térmiques más contaminantes d'Europa, y que ta en procesu d'ampliación con un tercer ciclu productivu.
Nel rellenu na desembocadura de la Ría d'Aboño, nestos momentos en litixu ente los Ayuntamientos de Carreño y Xixón, ta en proyeutu la costruición d'una nueva central llétrica de ciclu combináu.

Somos el conceyu que más direutamente sufre les consecuencies de l'ampliación del Puertu del Musel, tanto poles propies obres como polos planes de futuru de les istalaciones portuaries, que tienen como finalidá aumentar la descarga de graneles sólidos con destino a les centrales térmiques.

L'autoridá Portuaria tien la intención de desmontar L'Altu Aboño pa facer una zona de serviciu a les instalaciones portuaries, que podría contemplar una nueva central de Ciclu Combinao, afondando na degradación ambiental del valle d'Aboño.

El proyeutu pa construyir una planta Regasificadora nel puertu del Musel supón un grave riesgu pa los vecinos de Carreño, y lleva consigo la construcción d'alrodiu de 11 nueves centrales llétriques de ciclu combinao: 1 en La Perea, 2 en Corvera, 1 en Trubia, 2 n'El Musel, 2 en Llada, 2 en Sotu Ribera (ún d'ellos va inaugurase ya), y 1 n'Aboño a cuenta la regasificadora.

Estos altos niveles de contaminación faen que los índices d'enfermedaes en Carreño tean por riba d'otres zones, como demostró'l Centro Nacional d'Epidemioloxía del Institutu de Salú Carlos III, nel so estudiu publicáu amediaos del añu 2007. Nesti informe, demuéstrase que Carreño rexistra una de les mayores tases de mortalidá na mayoría de les enfermedaes estudiaes.

Dende UNIDÁ-Andecha Carreño non tamos d'alcuerdu con esta apuesta enerxética y con esti modelu económicu p'Asturies, un modelu económicu que crea mui poca riqueza, mui pocos puestos de trabayu, non crea emplegu entorno a estos grandes proyeutos enerxéticos, y que solo nos dexa n'Asturies la Contaminación, altos índices de mortalidá y d'enfermedaes, la degradación del paisaxe y la destrucción del texíu económicu tradicional.

Queremos tamién facer un llamamientu a tolos vecinos/es de Carreño pa qu'asistan a esta manifestación, que se convoca por propia iniciativa ciudadana, y que va celebrase en Xixón el próximu domingu día 20, a les 12:30, con salida de la Playa Poniente.

UNIDÁ-Andecha Carreño

Pies de foto Arias10Rojo

UNIDÁ-Andecha Carreño xúnese a la manifestación del día 20 d'Abril, Día de la Tierra

UNIDÁ-Andecha Carreño xúnese a la manifestación del día 20 d'Abril, baxo'l llema "Frente al Cambio Climático menos CO2, regasificadora NON!" y que ta convocada pola Iniciativa Ciudadana Regasificadora Non. Carreño ye un de los conceyos d'Asturies más afeutaos polos planes enerxéticos

19-Abril-2008 Nota de prensa de UNIDA-Andecha Carreño

Agrege esta noticia. Marcadores sociales

 


La televisión piquiñina de Carreño
Actualidad, noticias, reportajes e historia sobre el concejo de Carreño y su capital, la villa marinera de Candás
CandásTv.com

 
 
         
EnVerde.NET y Asturias Verde Contacto: Apartado 22 CP:33430/Candás. Asturias. redaccion@asturiasverde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons.. Más datos en el vínculo de la licencia