Asturias Verde  
NOTICIAS - PLANETA - OCÉANOS - MONTAÑAS - ASTURIAS - OVIEDO - GIJÓN - AVILÉS - CARREÑO - GOZÓN - VILLAVICIOSA
EnVerde.NET Radio CandasTV.com Blog Asturias Verde Animales Opinión Agenda Donativos y contacto
Búsqueda personalizada


Artículos relacionados


Tala d'ocalitos averáu del castru La Barrera -Foto AsturiasVerde.com-

Anque'l monte que se ta cortando non correspuende exautamente cola situación del Castru, la posible esistencia de restos na redolada y el que nunca se ficiera una escavación y un estudiu completu que fixe la estensión real, faen necesario estremar les precauciones. Revisando la llicencia pa la corta del monte, vemos cómo en nengún llau s'alvirtió a la empresa maderera de la esistencia d'esti elementu patrimonial, nin se condicionó la llicencia o se mandó vixilar la posible apaición de restos arqueolóxicos.

Nel Plenu Municipal del 29 de Mayu, UNIDÁ-Andecha Carreño volvió entrugar por esta situación, comunicándonos l'equipu gobiernu que de momentu non se tomara nenguna midía. Finalmente nel Plenu, UNIDÁ-Andecha Carreño algamó'l compromisu de les Conceyalíes de Mediu Ambiente y de Cultura d'adoptar les medies de protección necesaries nos próximos díes, asina como de ponese en contautu cola Comisión de Patrimoniu del Principáu d'Asturies, por si fuera necesaria la so intervención.

El Castru La Barrera, asitiáo en Llorgozana, ye de medianes dimensiones (70 x 40 metros) y atopase a media lladera, concentrándose les defenses na vertiente d'accesu (Norte), anque tien restos de fosos nos llaterales. A día de güei, nunca s'escavó nin se fizo una estudiu completu d'él. Nel Castru atopáronse un recipiente de caliza monolíticu rectangular, asina como un hachu de Bronce con talón gruesu en "H", catalogáu como de tipu "asturianu", y que lo mesmu que la pieza anterior, ta desapaecíu. Esti Hachu de Bronce fue atopáu por un vecín de la zona nel añu 1978, y el rastru piérdese hasta qu'INTERPOL tuviera conocimientu de que fuere subastáu illegalmente n'Estaos Xuníos (EEUU) en 2002. Anguañu sigue desapaecíu.

Por otru llau, entendemos que ye necesario que dende l'Ayuntamientu, cuando se conceden llicencies, se vixilen meyor los elementos del patrimoniu y s'organice meyor la so proteición. A día de güei, cuando se conceden llicencies, non se fai una comprobación sistemática de les posibles afecciones a los Bienes del Inventariu de Patrimoniu Cultural y Natural de Carreño (afecciones a castros, fontes, caminos reales, yacimientos llíticos, etc) y depende del posible conocimientu por parte'l téunico na materia o los conceyales presentes nes Comisiones, de la esistencia de bienes catalogaos. Entendemos que ye necesario camudar esti proceder, y que dende la Casa Conceyu se tomen les medíes organizatives necesaries p'asegurar la proteición del nuesu patrimoniu históricu y natural.

UNIDÁ-Andecha Carreño

Pies de foto Arias10Rojo

UNIDÁ-Andecha Carreño pide al equipu gobiernu que tome medies pa protexer el Castru La Barrera

El pasáu 14 de Mayu, UNIDÁ-Andecha Carreño treslladó a la Comisión de Mediu Ambiente'l peligru que supón pal castru La Barrera la corta d'un monte d'ocalitos na zona, que puede afeutar a los fosos y muros que queden en pié, asina como a posibles pieces que pudieren tar enterraes. A día de güei, nunca s'escavó nin se fizo una estudiu completu d'él. Nel Castru atopáronse un recipiente de caliza monolíticu rectangular, asina como un hachu de Bronce con talón gruesu en "H", catalogáu como de tipu "asturianu", y que lo mesmu que la pieza anterior, ta desapaecíu.

1-Junio-2008 Nota de prensa de Unidá-Andecha Carreño

Agrege esta noticia. Marcadores sociales

 

 


La televisión piquiñina de Carreño
Actualidad, noticias, reportajes e historia sobre el concejo de Carreño y su capital, la villa marinera de Candás
CandásTv.com

 
 
         
EnVerde.NET y Asturias Verde Contacto: Apartado 22 CP:33430/Candás. Asturias. redaccion@asturiasverde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons.. Más datos en el vínculo de la licencia