Asturias Verde
NOTICIAS - PLANETA - OCÉANOS - MONTAÑAS - ASTURIAS - OVIEDO - GIJÓN - AVILÉS - CARREÑO - GOZÓN - VILLAVICIOSA
EnVerde.NET Radio CandasTV.com Blog Asturias Verde Animales Opinión Agenda Donativos y contacto
 


Artículos relacionados
Los arqueólogos descubren que la historia de Oviedo hunde sus raíces en el Imperio Romano
Las últimas excavaciones vinculadas a la ampliación del Museo de Bellas Artes de Asturias sacan a la luz un capitel corintio y una moneda en bronce de origen romanos, que se suman a la fuente localizada el pasado verano en el solar y que podría remontarse al siglo IV, según un primer análisis de los restos realizados por el método del carbono 14 en un laboratorio estadounidense
Los restos históricos de la Guerra Civil en Oviedo amenazados por una urbanización
Los restos, situados en Las Matas, se encuentran en peligro por la construcción de la urbanización Ciudad Jardín de Colloto. ASCIZ, Asamblea de Ciudadanos por la Izquierda y ARAMA, Asociación para la Recuperación de la Arquitectura Militar de Asturias, denuncian la situación
Los tradicionales hórreos y paneras asturianas están en vías de extinción
La asociación Horru.com afirma que cada día se pierde una de estas construcciones y fija el año 2021 como fecha para su extinción. La asociación propone la formación profesional y proponen que entre todos se logre que el 2008 se convierta en “El Año del Hórreo en Asturias"
UNA pide la espropiación de los restos del castru de Cellagú

Los restos tan en manes de la empresa que quitó la vigilancia del castru nel momentu del so desaniciu. El castru de Cellagú, Uvieu, ye un de los mas importantes allugamientos prerromanos esistentes n'Asturies

29-Septiembre-2008 Nota d'Unidá Nacionalista Asturiana


Muralla del castro de la Campa de Torres en
Xixón
-Foto AsturiasVerde.com-

El desaniciu de les dos terceres partes del Castru de Cellagú, en Latores, tres l’aición xabaz qu’asocedió ente los díes 8 y 10 de marzu de 1997 por persones desconocíes, ocurrió una vez que la empresa Readymix Asland, encargada de la explotación de la cantera averada al castru retirara la vixilancia del mesmo, por vez primera, nos díes indicaos, y tres la solicitú de declaración de bien d’interés cultural del castru por toos los grupos políticos de la Xunta Xeneral.

Amás, la citada empresa nun tenía licencia municipal pa explotar la cantera, como fue ratificáo nel so día pol Secretariu del Ayuntamiento d’Uviéu, pero si tenía, al mesmo tiempo, grandes espeutatives d’ampliación na misma fastera del castru.

Dende l’añu 2005, los restos del asentamientu, un de los mas importantes del centru d’Asturies, tan embalaos y guardaos nuna nave de la empresa, con un total de 1278 sillares y 8000 pieces de cerámica y metal. Ente los sillares alcuéntrase la puerta monumental del castru, el torrexón, el cuerpu de guardia, una cabaña y un cachu de muralla.

Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA (UNA) creemos que ye pernecesario entamar a poner xacíu en too lo tocante al Castru de Cellagú, enantes d’afitar un determín definitivu sobre’l futuru allugamientu de los sos restos. Por ello, la primera midida tien que ser la espropiación de los mesmos, que tan en posesión de la empresa cuyes espeutatives d’espansión coincidieron col desaniciu del Castru.

La expropiación de los restos del Castru de Cellagú pue facese al amparu de la Llei de Patrimoniu Asturianu, que xustifica esta actuación nel so artículu 39 por razones d’interés social, al esistir un riesgu pa la so conservación, y al ser necesaria la seguridá y dignificación de los mesmos.

Unidá Nacionalista Asturiana

Agregue esta noticia. Marcadores sociales

 

Opine en el Blog

 

 

¿MÁS INFORMACIÓN?

Lista de correo de GREENAsturias Verde

informado.gif (5314 bytes)

Powered by es.groups.yahoo.comYahoo! Grupos

Creative Commons License Asturias Verde está bajo una licencia de Creative Commons. Usted es libre de: copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra y hacer obras derivadas, bajo la condición de reconocer los créditos de la obra. Más datos en el vínculo de la licencia
Asturias Verde
Edita: GREEN. "Grupo de Recuperación y Estudio de Espacios Naturales" Contacto: Apartado 22 CP:33430/Candás. Asturias
green@asturiasverde.com