Vídeo noticias de Asturias Verde 

Celebración 200 años del nacimientu de Xuan María Acebal y 175 años de llibros n’asturianu con dos actos n’Uviéu
El cementeriu San Salvador y la Plaza La Escandalera van ser los escenarios pa estes celebraciones d’Iniciativa pol Asturianu esti sábadu 28 de febreru
27-Febrero-2015 Fuente nota de Iniciativa pol Asturianu.

El sábadu 28 de febreru Iniciativa pol Asturianu va entamar dellos actos d'homenaxe a la lliteratura asturiana n'Uviéu y coincidiendo con dellos aniversarios. A les 11 hores nel Cementeriu San Salvador d'Uviéu, va celebrase un Homenaxe al clásicu de les Lletres Asturianes, l'escritor Xuan María Acebal, nel 200 aniversariu del so nacimientu. Nel actu lleeránse poemes del autor y diránse unes pallabres alredor de la so figura, xunto al llugar onde descansen los sos restos, no que quier ser un homenaxe a la lliteratura asturiana.

Nesti mesmu sen y con un calter un daqué más divulgativo, los actos van treslladase a la Plaza La Escandalera d'Uviéu, de magar les 12:30 hores. Ellí celebraráse un actu tituláu LLIBROS POR PALLABRES, un homenaxe a los 175 años de llibru n'asturianu, una fecha que tuvo llugar en 2014 y que nun cuntó con nengún tipu de reconocencia per parte de les alministraciones.

Va instalase una muria y puestu informativu d'Iniciativa pol Asturianu na Plaza La Escandalera, onde la xente que s'avere al actu podrá escribir una pallabra n'asturianu na "Muria de les pallabres" regalándo-y un llibru la organización. Una actividá pensada col envís de promocionar les lletres asturianes y la llectura na nuesa llingua.

Dende Iniciativa pol Asturianu animamos a pasar pel puestu a dexar la so pallabra n'asturianu na Muria de les pallabres y a facese con un llibru.

Castellano

Celebramos 200 años del nacimiento de Xuan María Acebal y 175 años de libros en
asturiano con dos actos en Uviéu.

El cementerio San Salvador y la Plaza La Escandalera van a ser los escenarios para estas celebraciones de Iniciativa pol Asturianu este sábado 28 de febrero.

El sábado 28 de febrero Iniciativa pol Asturianu organizará dos actos de homenaje a la literatura asturiana en Uviéu y coincidiendo con algunos aniversarios. A las 11 horas en el Cementerio San Salvador de Uviéu se celebrará un Homenaje al clásico de las Letras Asturianas, el escritor Xuan María Acebal, en el 200 aniversario de su nacimiento. En el acto se leerán poemas del autor y se dirán unas palabras alrededor de su figura, junto al lugar donde descansan su restos, en el que quiere ser un homenaje a la literatura asturiana.

En este mismo sentido y con un espíritu más divulgativo, los actos se trasladarán a la Plaza La Escandalera de la capital asturiana, desde las 12:30 horas. Allí se celebrará un acto titulado LLIBROS POR PALLABRES, un homenaje a los 175 años de libro en asturiano, una fecha que tuvo lugar en 2014 y que no ha contado con ningún tipo de reconocimiento por parte de las administraciones.

Se instalará un “muro de las palabras” y un puesto informativo de Iniciativa pol Asturianu en la Plaza La Escandalera, donde la gente que se acerque al acto podrá escribir una palabra en asturiano en la ‘Muria de les pallabres’ regalándole un libro la organización. Una actividad pensada con el propósito de promocionar las letras asturianas y la lectura en asturiano.

Desde Iniciativa pol Asturianu animamos a pasar por el puesto a dejar su palabra en asturiano en la ‘Muria de les pallabres’ y a hacerse con un libro en asturiano.


Artículos y temas relacionados

Los Pueblos Deciden presenta na Comisión Europea una entruga sobre proteición y promoción de les llingües minoritaries y amenaciaes d'Europa

Para Iniciativa pol Asturianu es una “Tomadura de pelo” la decisión de Wert de negar la especialidad de asturiano que era una promesa electoral del PP

Sección Oviedo y centro

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com