Vídeo noticias de Asturias Verde 

Noreña excluye la sidra a favor del vino en la inauguración de la placa del hospital de peregrinos del Camino de Santiago
Y eso que la sidra es la "bebida oficial" del Concejo.
6-Junio-2015 Fuente: Nota de prensa de Conceyu Abiertu.


Culín de sidra. -Foto Wikimedia Commons-

ASTURIANU

La sidra, bebida oficial del Conceyu, ausente nel actu d'inauguración de la placa conmemorativa del hospital de pelegrinos del Camín de Santiago. Cesar Movilla apura'l so mandatu na so llínea, traicionando una vegada más al pueblu de Noreña incumpliendo los alcuerdos plenarios, inclusive los que'l mesmu aprueba, como ye'l casu.

El plenu Municipal aprobó n'ochobre de 2013 una declaración institucional nomando a la sidra asturiano como bebida oficial del conceyu alcordando, na so parte dispositiva, ente otres cuestiones como sofitar la candidatura ante la UNESCO pa ser declarada Patrimoniu de la Humanidá, l'utilizar y promocionar la sidra asturiano nel conceyu, en cualesquier de les sos variedaes, n'actos protocolarios y eventos institucionales onde se vaya a sirvir bébores.

Esti vienres 5 de xunu por cuenta de la inauguración oficial de la placa conmemorativa del hospital de pelegrinos del Camín de Santiago qu'esistió en Noreña, incluyendo'l serviciu de “un vinu español en la cafetería del Hogar del Jubilado”, como atestigua la invitación institucional unviada dende Alcaldía.

Cesar Movilla ye un auténticu especialista en convertir en papel moyáu cualquier alcuerdu plenariu y tamién ye conocida la so fobia a la dignificación d'espresiones culturales asturianes como la llingua polo que nun estraña que convide a un eventu nel cual “escaez” la bébora oficial de Noreña, la sidra, ya incumple l'alcuerdu plenariu d'utilizala y promocionala n'eventos protocolarios ya institucionales.

Baxo la denominación de “vinu español” escuéndese realmente un pinchéu nel que se sirve vinu. Otra cuestión ye la necesidá imperiosa de dalgunos de realizar una “pitanza” a la mínima oportunidá al cargu de les arques municipales. Na nuesa opinión bien podría facese un senciellu brinde con una sidra asturiano brut una vegada descubierta la placa o echar unos culinos de sidra natural a los asistentes pa cerrar l'actu.

CASTELLANO

La sidra, bebida oficial del Concejo, ausente en el acto de inauguración de la placa conmemorativa del hospital de peregrinos del Camino de Santiago. Cesar Movilla apura su mandato en su línea, traicionando una vez más al pueblo de Noreña incumpliendo los acuerdos plenarios, incluso los que el mismo aprueba, como es el caso.

El pleno Municipal aprobó en octubre de 2013 una declaración institucional nombrando a la sidra asturiana como bebida oficial del concejo acordando, en su parte dispositiva, entre otras cuestiones como apoyar la candidatura ante la UNESCO para ser declarada Patrimonio de la Humanidad, el utilizar y promocionar la sidra asturiana en el concejo, en cualquiera de sus variedades, en actos protocolarios y eventos institucionales donde se vaya a servir bebidas.

Este viernes 5 de junio con motivo de la inauguración oficial de la placa conmemorativa del hospital de peregrinos del Camino de Santiago que existió en Noreña, incluyendo el servicio de “un vino español en la cafetería del Hogar del Jubilado”, como atestigua la invitación institucional enviada desde Alcaldía.

Cesar Movilla es un auténtico especialista en convertir en papel mojado cualquier acuerdo plenario y también es conocida su fobia a la dignificación de expresiones culturales asturianas como la lengua por lo que no extraña que invite a un evento en el cual se “olvida” de la bebida oficial de Noreña, la sidra, e incumple el acuerdo plenario de utilizarla y promocionarla en eventos protocolarios e institucionales.

Bajo la denominación de “vino español” se esconde realmente un pincheo en el que se sirve vino. Otra cuestión es la necesidad imperiosa de algunos de realizar una “pitanza” a la mínima oportunidad a cargo de las arcas municipales. En nuestra opinión bien se podría haber hecho un sencillo brindis con una sidra asturiana brut una vez descubierta la placa o echar unos culinos de sidra natural a los asistentes para cerrar el acto.

Conceyu Abiertu.


Artículos y temas relacionados

Sección noticias de Asturias

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com