Vídeo noticias de Asturias Verde 

La bandera Arcoiris ya ondea en el balcón del Ayuntamiento de Noreña en apoyo al colectivo LGBT
26-Junio-2015 Fuente: Nota de prensa del Conceyu Abiertu por Noreña.


En la fotografía Pablo Pérez concejal de Conceyu Abiertu por Noreña y Amparo Antuña alcaldesa por Independientes por Noreña en el balcón colocando la bandera. -Foto Conceyu por Noreña.-

Conceyu Abiertu por Noreña venimos de meter pel Rexistru Municipal una propuesta xunto con una bandera del arcoiris que donemos al Ayuntamientu de Noreña.

Na propuesta, per un llau, pidíamos que dicha bandera toviera espuesta nel balcón de la Casa Conceyu, coincidiendo col Día l’Arguyu, en seña de respetu y apoyu al coleutivu LGBT y tamién pidíamos el cumplimientu d'una moción que propusiéramos en 2013 ante'l Plenu de Noreña y que pese a ser aprobada por unanimidá nun s'había dao cumplimientu a la mesma, nel sentíu de que l'Ayuntamientu comprometíase a facer al menos una aición pedagóxica al añu empobinada a reivindicar el respetu a la diversidá d'orientación sexual y d'identidá de xéneru.

Dicir tamién que la bandera ya quedó puesta nel balcón ya que la propuesta foi bien acoyía por parte de l'alcaldesa de Noreña qu'amás ya nos dixo que se comprometía a facer eses aiciones pedagóxiques y que taba buscando contautos con asociaciones y coleutivos con esperiencia nestos temes pa ver que se podía facer.

Na semeya que se axunta Pablo Pérez conceyal de Conceyu Abiertu por Noreña y Amparo Antuña alcaldesa por Independientes por Noreña nel balcón colocando la bandera.

Castellano.

Conceyu Abiertu por Noreña venimos de meter por el Registro Municipal una propuesta junto con una bandera del arcoiris que donamos al Ayuntamiento de Noreña.
En la propuesta, por un lado, pedíamos que dicha bandera estuviera expuesta en el balcón del Ayuntamiento, coincidiendo con el Día del Orgullo, en señal de respeto y apoyo al colectivo LGBT y también pedíamos el cumplimiento de una moción que propusiéramos en 2013 ante el Pleno de Noreña y que pese a ser aprobada por unanimidad no se había dado cumplimiento a la misma, en el sentido de que el ayuntamiento se comprometía a hacer al menos una acción pedagógica al año encaminada a reivindicar el respeto a la diversidad de orientación sexual y de identidad de género.

Decir también que la bandera ya quedó puesta en el balcón ya que la propuesta fue bien acogida por parte de la alcaldesa de Noreña que además ya nos dijo que se comprometía a hacer esas acciones pedagógicas y que estaba buscando contactos con asociaciones y colectivos con experiencia en estos temas para ver que se podía hacer.
En la fotografía que se adjunta Pablo Pérez concejal de Conceyu Abiertu por Noreña y Amparo Antuña alcaldesa por Independientes por Noreña en el balcón colocando la bandera.


Artículos y temas relacionados

Sección noticias de Asturias

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com