Vídeo noticias de Asturias Verde 

Visitantes desde 11 Oct 2017
Free counters!

 

Darréu entama una xornada feminista nel Llar La Llegra
4-Marzo-2015 Fuente: Nota de prensa de Darreu Mocedá d'izquierda soberanista.

Dende Darréu entamamos una xornada dedicada al feminismu y la llucha de les muyeres, que va tener llugar el 14 de marzu nel Llar La Llegra d’Uviéu (Cai Postigo Baxu).

Dende les 12:00 va a desarrollase una decoración con motivos feministes nesti nuevu espaciu autoxestionáu, que tien el firme enfotu de nun dar cabida a nenguna seña de machismu. Y esti sedrá un pasín más nesi oxetivu.

A les 16:30 entamará una actividá formativa na que delles espertes na cuestión van falar alrodiu los oríxenes ya hestoria del feminismu, asina como de la situación llaboral de la muyer. Pa completar la esperiencia, va cuntase tamién cola presencia d’una activista que dará la so visión de l’actualidá del movimientu n’Asturies.

Y a partir de les 18:30 hores, sedrá turnu de deprender de la esperiencia nel nuesu país: va proyeutase’l curtiu “A golpe de tacón”, dedicáu a la llucha de les muyeres na fuelga minera del 62, pa posteriormente cuntar con un testimoniu de luxu: el d’Anita Sirgo, una de les participantes nesa perimportante llucha de les muyeres asturianes.

Con ello dende Darréu queremos contribuyir a siguir deprendiendo y construyendo alrodiu d’una temática tan importante, asina como espardiendo la concencia de que la llucha pola igualdá de xéneru, pol fin del patriarcáu, ye daqué imprescindible ya irrenunciable si queremos construyir una Asturies verdaderamente llibre ya igualitaria.

Darréu organiza una jornada feminista en el Llar La Llegra.

Desde Darréu organizamos una jornada dedicada al feminismo y la lucha de las mujeres, que tendrá lugar el 14 de marzo en el Llar (local social) La Llegra de Oviedo/Uviéu (Calle Postigo Bajo).

Desde las 12:00 va a desarrollarse una decoración con motivos feministas en este nuevo espacio autogestionado, que tiene la firme voluntad de no dar cabida a ninguna señal de machismo. Y este será un paso más en ese objetivo.

A las 16:30 se organiza una actividad formativa en la que algunas expertas en la cuestión hablarán sobre los orígenes e historia del feminismo, así como de la situación laboral de la mujer. Para completar la experiencia, se contará también con la presencia de una activista que dará su visión de la actualidad del movimiento en Asturias.

Y a partir de las 18:30 horas, será turno de aprender de la experiencia en nuestro país: va a proyectarse el corto “A golpe de tacón”, dedicado a la lucha de las mujeres en la huelga minera del 62, para posteriormente contar con un testimonio de lujo: el de Anita Sirgo, una de las participantes en esa importantísima lucha de las mujeres asturianas.

Con ello desde Darréu queremos contribuir a seguir aprendiendo y construyendo respecto a una temática tan importante, así como difundir la conciencia de que la lucha por la igualdad de género, por el fin del patriarcado, es algo imprescindible e irrenunciable si queremos construir una Asturias verdaderamente libre e igualitaria.


Artículos y temas relacionados

Sección noticias de Asturias

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com