Vídeo noticias de Asturias Verde 

Hoy en la plaza de toros de Gijón acto antitaurino de entidades sociales y políticas: "La Plaza de Todas"
Acto sábado 16 de Mayo a las 17 horas en la plaza de toros del Bibio. Anuncio del evento en Facebook.
16-Mayo-2015 Fuente: Nota de prensa de EQUO Gijón.

Por primera vez en la historia la reivindicación se lanza desde el interior de la plaza de El Bibio, la única con actividad taurina en Asturias.

Bajo el lema "La Plaza de Todas" diversas entidades sociales y políticas se reunirán el sábado 16 de mayo a las cinco de la tarde en el interior de la plaza gijonesa para pedir a los partidos políticos en campaña que se comprometan a no apoyar el espectáculo de tortura pública de toros. Un espectáculo impropio del siglo XXI y totalmente ajeno a la cultura asturiana.

Están invitados todos los colectivos y partidos políticos favorables a dedicar la plaza a usos diferentes de la tortura animal, actividad que debe erradicarse y que no tiene ningún arraigo en Asturias, donde ha estado siempre ligada al machismo y al clasismo social.

EQUO Asturias ha abierto a la participación el espacio electoral de la plaza de toros de Gijón, que le corresponde según la ley electoral, para que se celebre un acto festivo con todos los colectivos que están en contra del maltrato animal.

Para EQUO, dedicar fondos públicos a las corridas de toros es injustificable.

Se abrirán las puertas de la plaza al público porque entendemos que la plaza debe ser un espacio para todos y todas, un edificio público al servicio del público, no de las élites.

Todos los colectivos que asistan podrán intervenir ante el público en régimen de equidad.

Será un acto ciudadano, cívico, donde participarán colectivos animalistas y al menos personas de cuatro fuerzas políticas o coaliciones, hasta el momento. Se espera que se sumen más colectivos y partidos en las próximas horas.

EQUO es una fuerza política cooperativa que sitúa como objetivo en el primer lugar las causas y las personas, por encima de la obtención del "poder".

Asturiano

El 16 de mayu la Plaza´l El Bibio puede per primera vegada ser La Plaza Toes
A les cinco de la tarde...dexar de ser llugar d'espectáculos sangrientos

Quixéramos entamala col maltratu animal na campaña electoral. Y como toa causa noble que s'aprecie, pa nós nun ye de naide, ye de toes. Nesti casu referímonos a la fin del maltratu animal, a la reconocencia de los drechos de los animales, al necesariu alón a la tortura.
Dende EQUO queremos facer de facilitadores d'un actu pacíficu, cívicu, éticu y colectivu qu'asitie esta causa nel alderique más actual, qu’amuese que la sociedá asturiana ta madura pa garrar el camín pa finar colos espectáculos crueles.

Per primer vegada na hestoria y de la mano de EQUO toles persones que mos allugamos nel ámbetu de los drechos de los animales y l'empatía afayarémonos n’un llugar públicu, emblemáticu, utilizáu fasta agora pa la tortura, como ye la plaza de Toros del Bibio. Tenemos drechu per vegada premera a tar dientro y emplegala pa reivindicar xustu escontra lo que se fai nes Feries de Begoña.
Queremos ufiertar a tolos colectivos y persones que se sientan como nós nel polu opuestu a los actos sangrinos, queremos pidivos, d’axuntanos el sábadu 16 de mayu a les 17:00 hores nesti actu reivindicativu, en réxime d'igualdá. Si vos xunce.
Tolos colectivos que participen van ser coorganizadores, van disponer del mesmu tiempu d'intervención, que va ser el tiempu total que mos concedieren, partíu alícuotamente.

Les asociaciones, agrupaciones, colectivos, partíos, persones individuales van poder llevar los sos elementos reblincativos propios: camisetes, cartelos y esu. Nengún colectivu va tener preponderancia sobre los demás.

Convidamos a participar a aquellos partíos políticos que recueyen nel so ideariu y el so programa los drechos de los animales y el fin de la llegalidá de la tortura. Ye un actu de toes.

Queremos reivindicar asina que los espacios reservaos a espectáculos sangrientos son daqué impropiu del sieglu XXI, queremos que la plaza pueda ser La Plaza Toes de Xixón, y pa eso tien qu’esapaicer el maltratu públicu y sangrientu d'animales que tanto nos anoxen.

Queremos que l'actu sía ún de los eventos centrales dientro d'esta campaña electoral, y qu'amás sía un actu non partidista, sinón ciudadanu.


Artículos y temas relacionados

Sección Animales Sección noticias de Gijón

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com