Asturias Verde
Buscador

La Banda Gaites La Madreña de Llanera participó en los actos de la Hispanidad de Nueva York
12-Octubre-2017 Fuente: Nota de la Banda Gaites La Madreña de Llanera.


Imagen de la Banda Gaites La Madreña de Llanera

Celtiberian Heritage Society invita a esta formación a desfilar na Quinta Avenida, a dar una master class y a tocar en varies actuaciones.
Les bandes de gaites asturianes yá nun son desconocíes en Nueva York. En marzu siempre viaxa dalguna formación a la ciudá estaunidense pa representar a Asturies nel bayurosu desfile de San Patriciu y, nestes feches, ye’l tradicional desfile de la Hispanidá el qu’acueye los soníos de la nuestra tierra pela Quinta Avenida. Esti añu la Banda Gaites La Madreña de Llanera foi la invitada d’honor pola organización Celtiberian Heritage Society pa desendolcar esta representación.
Trentaidós componentes de La Madreña llegaron el sábadu 7 a Nueva York pa vivir unes intenses xornaes musicales que s’allargarán hasta esti vienres 13 d’ochobre. El domingu foi por dos vegaes: participaron nel desfile de la Hispanidá y darréu actuaron nel banquete d’esta festividá del Centru Español de Queens con una sorpresa añadida: tocaron xunto a Slum Suit, el grupu neoyorquín de jazz y música asturiana fundáu pol gaiteru uviedín emigráu Carlos Casado.
Tres la bona acoyida de les pieces interpretaes y los bailles fechos pola Banda Gaites La Madreña nel desfile de la Quinta Avenida nel Centru Español, ayer martes los sos componentes desplazáronse hasta’l Centru Asturianu d’esta ciudá pa dar una master class de baille y pandereta na que nun faltó la preba de gastronomía asturiana y dellos llitros de sidra. Tres d’esto, los de Llanera viaxarán hasta New Jersey el xueves 12 p’actuar nel so Centru Español, mientres qu’el vienres 23 lo faedrán nuna escuela bilingüe de Long Island.

Celtiberian Heritage Society

La visita de La Madreña al país americanu nun podría ser posible ensin el llabor de Celtiberian Heritage Society (Sociedá Herencia Celtibérica), organización creada esti añu por Bernardo Riveiro –gallegu emigráu a Nueva York fai más de 70 años, fundador y ex presidente del Centru Español de Queens-, col oxetivu d’ayudar a importar la música asturiana dientro de les llendes d’Estaos Uníos. Tres desendolcar delles actividades per esti añu y producir el discu de los yá mentaos Slum Suit, estos actos de la Hispanidá son una nueva amuesa de que los soníos del nuestru país seguirán teniendo acoyida y sofitu al otru llau del Atlánticu.

Español:

La Banda Gaites La Madreña de Llanera participa en los actos de la Hispanidad de Nueva York

Celtiberian Heritage Society invita a esta formación a desfilar en la Quinta Avenida, a dar una master class y a tocar en varias actuaciones.
Las bandas de gaitas asturianas ya no son desconocidas en Nueva York. En marzo siempre viaja alguna formación a la ciudad estadounidense para representar a Asturies en el multitudinario desfile de San Patricio y, en estas fechas, es el tradicional desfile de la Hispanidad el que acoge los sonidos de nuestra tierra por la Quinta Avenida. Este año la Banda de Gaites La Madreña de Llanera fue la invitada de honor por la organización Celtiberian Heritage Society para desarrollar esta representación.
Treintaidós componentes de La Madreña llegaron el sábado 7 a Nueva York para vivir unas intensas jornadas musicales que se prolongarán hasta este viernes 13 de octubre. El domingo fue por partida doble: participaron en el desfile de la Hispanidad y posteriormente actuaron en el banquete de esta festividad del Centro Español de Queens con una sorpresa añadida: tocaron junto a Slum Suit, el grupo neoyorquino de jazz y música asturiana fundado por el gaitero ovetense emigrado Carlos Casado.
Tras la buena acogida de las piezas interpretadas y los bailes realizados por la Banda de Gaites La Madreña en el desfile de la Quinta Avenida y en el Centro Español, ayer martes sus componentes se desplazaron hasta el Centro Asturiano de esta ciudad para dar una master class de baile y pandereta en la que no faltó la degustación de gastronomía asturiana y varios litros de sidra. Tras esto, los de Llanera viajarán hasta New Jersey el jueves 12 para actuar en su Centro Español, mientras que el viernes 13 lo harán en una escuela bilingüe de Long Island.

Celtiberian Heritage Society

La visita de La Madreña al país americano no podría ser posible sin la labor de Celtiberian Heritage Society (Sociedad Herencia Celtibérica), organización creada este año por Bernardo Riveiro –gallego emigrado a Nueva York hace más de 70 años, fundador y ex presidente del Centro Español de Queens-, con el objetivo de ayudar a importar la música asturiana dentro de las fronteras de Estados Unidos. Tras desarrollar varias actividades durante este año y producir el disco de los ya citados Slum Suit, estos actos de la Hispanidad son una nueva demostración de que los sonidos de nuestra tierra seguirán teniendo cabida y apoyo al otro lado del Atlántico.

Noticias de Asturias

 


Colabora con AsturiasVerde.com apóyanos en Patreon

 

 
AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com