11.GIF (4832 bytes)  1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde Año 2006

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Asturias

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Oviedo y comarca

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Gijón y Villaviciosa

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Comarca de Avilés

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS  del Cabo Peñes

logo2.gif (688 bytes) NOTICIAS Océanos

logo2.gif (688 bytes) HEMEROTECA

logo2.gif (688 bytes) TEMAS

logo2.gif (688 bytes) ANIMALES

logo2.gif (688 bytes) RADIO

logo2.gif (688 bytes) OPINIÓN

logo2.gif (688 bytes) AGENDA

logo2.gif (688 bytes) FOROS

logo2.gif (688 bytes) DIRECCIONES

logo2.gif (688 bytes) JUEGOS

logo2.gif (688 bytes) COLABORE CON NOSOTROS

lectora.gif (4377 bytes)

ARTÍCULOS RELACIONADOS:

Transformadores eléctricos, un riesgo muy cercano (19 Marzo 2006) En el 2005 se produjeron en Asturias 4 incendios en cascos urbanos.

Andecha Astur presentó alegaciones a la subestación ellectrica de Gráu

Esta selmana la Estaya de Mediu Ambiente d'Andecha Astur presentó les alegaciones pa la costruición d'una nueva subestación ellectrica a 400/132 kV en Gráu espublizada nel BOE

7-Xunetu-2006 Nota de prensa d'Andecha Astur


altatension54.JPG (17160 bytes)

ANDECHA ASTUR PRESENTÓ ALEGACIONES A LA SUBESTACIÓN ELLECTRICA A 400/132 kV EN GRÁU

ANDECHA ASTUR, y en rellación cola Solicitú d’Autorización Alministrativa y declaración d’impautu ambiental pala construcción de la nueva subestación a 400/132 kV de Grau espublizada nel  BOE 33893/06.  presenta les siguientes alegaciones:

 1) Efeutos dañibles sobre la salú humana.

Ta perdemostrao que la esposición a los campos elleutromagnéticos xeneraos poles llínies elléutriques d’alta tensión xenera problemes de salú na población que vive na redolada de les nomaes llínies.

Ente los efeutos dañibles observase un aumentu na incidencia de los cáncanos, esti aumentu ye enforma claru nel casu de patoloxíes como la lleucemia infantil y neuroblastoma y, en xeneral, na incidencia de los cáncanos na edá infantil neto que de la población adulto.

Del mesmu xeitu, ta afitao científicamente que los nomaos campos elleutromagnéticos afeuten al deseldolcu normal del embarazu, pudiendo producir  abortos y malformaciones nel fetu.

Tamién puen rexistrase efeutos sobre dispositivos talos como marcapasos cardiacos, prótesis ya implantes metálicos.

La esistencia d’estos efeutos dañibles ta sofitada por estudios desendolcaos en delles instituciones como l’Institutu Karolinska ( Suecia). Universidá de Valencia-Unidá docente de Medicina Preventiva y Salú Pública. Universidá de Zaragoza-Departamentu de Ciencies Morfolóxicques de la Facultá de Medicina. Direición Xeneral de Mediu Ambiente del Gobiernu de Navarra, ente otros.

Poro, ye evidente que’l proyeutu de construcción d’una nueva subestación elléctrica en  Grau france los drechos de los ciudadanos no que cinca a la proteición de la so salú.

 2) Efeutos sobre’l mediu ambiente.

Los Meandros del Ñora foron declaraos Monumentu Natural a resultes del decretu16/2003. Nesti decretu afítase que, con un calter xeneral, queden prohibíes nel ámbetu del Monumentu les xeres, obres, actuaciones o procesos que seyan perxudiciales y, poro, incompatibles cola preservación del Monumentu. Ente les actividaes prohibíes tan les siguientes:

-           Cualesquier actuación que suponga la desaniciu del hábitat d’especies incluyíes nos catálogos rexonales d’especies amenazeas de la flora y fauna y nel catálogu nacional.

-           La construcción d’inmuebles o instalaciones o l'allugamientu d’infraestructures permanentes.

-           L’alteración de les condiciones del estáu del espaciu natural protexíu mediante la ocupación, corta, arrample, quema o otres aiciones dañines pala flora, la fauna o la xea

-           La instalación de nuevos tendios aéreos, infrastructures de comunicación, instalaciones de telecomunicación y les empobinaes a la xeneración d’enerxía eólico.

Poro, ye evidente que’l proyeutu de construcción de la subestación elléutrica de Grau y les nuevas llínies d’alta tensión asociaes al mesmu que puean pasar pel ámbetu del Monumentu Natural de los Meandros del Ñora francen la llexislación esistente al respeutu.

Per otru llau y como se fizo público nel Diariu Oficial de la Xunión Europea en febreru de 2005, los meandros del Ñora foron declarados llugar d’importancia comunitaria (LIC) pola Comisión de la Comunidá Europea.

Talu LIC ríxese pola Directiva 92/43/CEE, de 21 de mayu de 1992 relativa al caltenimientu de los hábitats naturales y de la fauna y flora xabaces (DOCE núm. L 206, de 22 de xunetu de 1992), davezu conocida como Directiva Hábitats.

Nesta directiva afítense les medíes afayaíces pala preservación de les especies de fauna y flora dientru l'ámbetu del LIC.

Ta perdemostrao que les llínees d’alta tensión exercen un papel mui negativu sobre les poblaciones de la fauna en xeneral y n’especial de los páxaros.

Nel casu concretu de Los Meandros del Nora tan presentes delles especies de páxaros migratorios y autóctonos ente los qu’hai que nomar al Ferre, (Falco Peregrinus) por ser una especie integrada nel catálogu rexonal na categoría d’interés especial.

3) Impautu visual y paisaxísticu:

Amás d’estes cuestiones podemos añadir el indudable  impautu visual y paisaxísticu que xenera la construcción de les nomaes infraestructures, colos consiguientes efeutos negativos so la calidá de vida de los habitantes y la incidencia sobre’l turismu y, poro, sobre’l desendolcu económicu de les zones a les qu’afeuten.

Estaya de Mediu Ambiente d’ANDECHA ASTUR

¿MÁS INFORMACIÓN?

Reciba más información sobre actividades, actos, actualidad ambiental, calidad de vida y patrimonio histórico.

Suscríbase a Asturias Verde

Suscríbase a Asturias Verde

informado.gif (5314 bytes)

Powered by es.groups.yahoo.comYahoo! Grupos

11.GIF (4832 bytes)  1greenlogo2.gif (1392 bytes)Asturias Verde