Asturias Verde
Búsqueda personalizada
NOTICIAS - PLANETA - ASTURIAS - OVIEDO - GIJÓN - AVILÉS - CARREÑO - GOZÓN - VILLAVICIOSA
SECCIONES - ANIMALES - OCÉANOS - MONTAÑAS - HISTORIA - TEMAS - RADIO - AGENDA
BLOGs - EnVerde.Net - AsturiasVerde - GijonDenuncia - OviedoDenuncia - AvilesTv - CandasTv - LuancoTv
Sección noticias de Asturias
Andecha Astur pide la dimisión de Paco Vazquez teniente alcalde de Ribeseya - Ribadesella
22-Febrero-2011 Nota de prensa de Andecha Astur Opine en el Blog
Marcadores sociales


Crónicas diarias, reportajes, campañas y activismo

BLOGS, opine, debata, actúe
  

 

Asturiano

Dende Andecha Astur de Ribeseya nun salimos del asombru ante les caberes declaraciones del alcalde de Ribeseya Ramón Canal y al día siguiente, del teniente d’alcalde Paco Vázquez, d’IU. Una vegada más Canal amosó que nun siente apreciu dalu polos drechos animales, llegando a contraponelos inclusu a los de los humanos ensin xacíu dalu, lo que sinceramente nun nos estraña nin gota. Pero lo peor taba por venir y ye que Paco Vázquez, en teoría una persona ecoloxista, al día siguiente nun llama al orde al so sociu de gobiernu sinón que perdiendo totalmente los papeles y siguiendo’l camín abiertu apuesta públicamente por desoyer los informes y aneciando con marafundiar na menos que mediu millón d’euros pa ganar 42 places d’aparcamientu de forma illegal y en nome del Ayuntamientu de Ribeseya.

Entendemos que la inversión nun solu ye un sinsentíu, sinón que ye un puru engañu. Respuende únicamente a la chambonada de construyir un muséu na fastera tal y como ta y ensin cuntar con aparcamientos pal mesmu. Quieren vender el proyeutu como mediuambiental afitando unos tendeyones de madera que quieren llamar “observatorios” pero que nun tienen xacíu ¿pa que camuflar a una persona que t'agüeyando páxaros, si alredor va tar enllenu tráficu y decenes de persones que van y vienen pal muséu, la cueva o los pueblos a los que da serviciu la carretera?
Colo que si tamos d’alcuerdu col señor Vázquez, ye al señalar qu’esta ye la peor xestión mediuambiental de la hestoria, tantu n’Asturies como en Ribeseya, que nos dos casos cunten con gobiernos de coalición PSOE-IU y que nel conceyu tenémoslu a él como responsable na materia mediuambiental. Paez que tenemos que recorda-y la so participación n’escandalos como’l casu Guadamía onde, como siempres foi sumisu col poderosu; nos rellenos illegales na zona de la mediana; o tamién colos comunales d’usu ganaderu onde curiosamente al tener enfrente a unos ganaderos sintióse importante y sin atender a razones si que fizo cumplir la llei, la mesma que quier escaecer agora. Estos foron fechos polos que tamién se-y pidió la dimisión.

Poro Andecha Astur manifiesta lo que vien darréu:

- Na izquierda nacionaliega apostamos pola democracia participativa, por consensuar ente toos y toes el destín de les grandes inversiones, teniendo en cuenta además que’l grifu del dineru públicu ta peslláu dafechu y pue ser esta una de les caberes aides del Principáu n’años. Entendemos qu’esto nun taría pasando si PSOE-IU cumplieran el so programa y desendolcaran formes democrátiques de participación y toma de decisiones pal conceyu. Inversiones asina tienen que decidise de forma colectiva y participativa. Nun podemos tar nes manes d’iluminaos, da igual que se nomen Vázquez, Canal o Blanco.

- A lo cabero queremos señalar que lo que ta proponiendo’l señor Vázquez ye una illegalidá manifiesta y que lo mesmo qu’en Llanes Andecha Astur algamemos para-yos los pies a los mesmísimos Trevín, Campillo y demás caciquinos, nun mos va temblar la mano y vamos facer lo propio en Ribeseya si fai falta pa torgar los planes d’estos aspirantes a caciques llocales, si finalmente intenten siguir con esti proyectu illegal.

- Sabemos que nun lo va facer, asina con too, Paco Vázquez nun pue ser nin un minutu más responsable d’urbanismu y mediu ambiente nel conceyu dada la incapacidá demostrada, siendo la gota que cuelma’l vasu la so incitación al delitu mediuambiental, polo que pidimos otra vuelta la so dimisión.

Castellano

ANDECHA ASTUR PIDE LA DIMISIÓN DE PACO VAZQUEZ

Desde Andecha Astur de Ribeseya no salimos del asombro ante las ultimas declaraciones del alcalde de Ribeseya Ramón Canal y al día siguiente, del teniente de alcalde Paco Vázquez, de IU. Una vez más Canal mostró que no siente aprecio ninguno por los derechos animales, llegando a contraponerlos incluso a los de los humanos sin sentido alguno, lo que sinceramente no nos extraña ni gota. Pero lo peor estaba por venir y es que Paco Vázquez, en teoría una persona ecologista, al día siguiente no llama al orden a su socio de gobierno sino que perdiendo totalmente los papeles y siguiendo el camino abierto apuesta públicamente por desoír los informes y aneciando con malgastar nada menos que medio millón de euros para ganar solo 42 places de aparcamiento, además de forma ilegal y en nombre del Ayuntamiento de Ribeseya.

Entendemos que la inversión no solo es un sinsentido, sino que es un puro engaño. Responde únicamente a la chambonada de construir un museo en la zona tal y como está, sin contar con aparcamientos para el mismo. Quieren vender el proyecto como medioambiental añadiendo unos tendejones de madera que quieren llamar “observatorios” pero que no tienen sentido ¿para que camuflar a una persona que observa pájaros, si alrededor va a estar rodeado de tráfico y decenas de persones que van y vienen para museo, la cueva o los pueblos a los que da servicio la carretera?
Con lo que si estamos de acuerdo con el señor Vázquez, es al señalar que esta es la peor gestión medioambiental de la historia, tanto en Asturies como en Ribeseya, que en los dos casos cuentan con gobiernos de coalición PSOE-IU y que en el concejo lo tenemos a él como responsable de materia medioambiental. Parece que tenemos que recordarle su participación en escándalos como el caso Guadamía donde como siempre fue sumiso con el poderoso; en los rellenos ilegales en la zona de la mediana; o también con los comunales de uso ganadero donde curiosamente al tener enfrente a unos ganaderos se sintió importante y sin atender a razones si que hizo cumplir la ley, la misma que quiere olvidar ahora. Estos fueron hechos polos que también se le pidió la dimisión.

Por ello Andecha Astur manifiesta lo que viene a continuación:

- En la izquierda nacionalista apostamos por la democracia participativa, por consensuar ente todos y todas el destino de las grandes inversiones, teniendo en cuenta además que el grifo del dinero público está cerrado y puede ser esta una de las últimas ayudas del Principado en años. Entendemos que esto no estaría pasando si PSOE-IU cumplieran su programa y desarrollaran formas democráticas de participación y toma de decisiones para el concejo. Inversiones así tienen que decidirse de forma colectiva y participativa. Nun podemos estar en las manos de iluminados, da igual que se llamen Vázquez, Canal o Blanco.

- Queremos señalar también que lo que está proponiendo el señor Vázquez es una ilegalidad manifiesta y que lo mismo que en Llanes Andecha Astur logramos pararle los pies a los mismísimos Trevín, Campillo y demás caciquinos, no nos va a temblar la mano y vamos a hacer lo propio en Ribeseya si hace falta para impedir los planes de estos aspirantes a caciques locales, si finalmente intenten seguir con este proyecto ilegal.

- Sabemos que no lo va facer, así con todo, Paco Vázquez no puede ser ni un minuto más responsable de urbanismo y medio ambiente en el concejo dada la incapacidad demostrada, siendo la gota que colma el vaso su incitación al delito medioambiental, por lo que pedimos una vez más su dimisión.

 


Artículos relacionados

Andecha Astur pide a Cultura que explique qué está sucediendo alrededor del Chao Samartín
En estos últimos días algunos medios de comunicación anunciaban que la Consejería de Cultura pretendía cambiar el equipo de arqueólogos que están trabajando, desde hace más de diez años, en el yacimiento castreño del Chao Samartín.

Andecha Astur considera intolerable el nuevo aumento del paro en Asturies
Andecha Astur considera que estos nuevos datos, que cuasi que dublen la media estatal, ponen n'evidencia al “Principado”, y alcen al candidatu del PSOE a la categoría de farsante tres les sos recién declaraciones.

Andecha Astur se solidariza con los trabajadores prejubilados de Naval Gijón
Andecha Astur, a través de la nota que hace pública, quiere mostrar su indignación por la actuación violenta de las fuerzas policiales contra los trabajadores prejubilados del astillero. Los trabajadores mantienen un encierro en las instalaciones de la empresa, hasta que se garantice por escrito sus derechos ante el inminente cierre de Naval Gijón

Andecha Astur Sieru rechaza'l Bulevard na cai Alcalde Parrondo en La Pola
Dende Andecha Astur Sieru queremos amosar el nuestru rechazu a la creación del denomináu bulevard na cai Alcalde Parrondo. Depués de ver les alternatives, idées y puntos de vista daos tanto dende grupos políticos, como agrupaciones vecinales amosamos la nuestra disconformidá con esti plan urbanísticu nuevu ideáu unillateralmente pola agrupación socialista del conceyu.

EnVerde.NET y Asturias Verde Contacto: Apartado 22 CP:33430/Candás. Asturias. redaccion@asturiasverde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de privacidad