Vídeo noticias de Asturias Verde 

Visitantes desde 11 Oct 2017
Free counters!

 

8 Ochobre charra: El conflictu llingüísticu n'Asturies
Pa repasar y aldericar tolo rellacionao con esti asuntu vamos cuntar cola presencia de Santi Fano, investigador na Universidá d'Uviéu
4-Ochobre-2015 Fuente: Nota y foto de Darreu Mocedá d'izquierda soberanista.


Asturianu

CHARRA – ALDERIQUE: EL CONFLICTU LLINGÜÍSTICU N’ASTURIES
Les actividaes del DMR 2015 arranquen el xueves 8 d'ochobre nel uvieín Llar La Llegra, (Cai El Postigu Baxu 40, Uviéu), con una charra-alderique a les 19:00 dedicada a falar y afondar alrodiu'l conflictu llingüísticu n'Asturies, que vien motivando tou un movimientu reivindicativu con yá décades de trayeutoria.

Pa repasar y aldericar tolo rellacionao con esti asuntu vamos cuntar cola presencia de Santi Fano, investigador na Universidá d'Uviéu, que va apurrinos la so visión y reflexones con una perinteresante charra.

Castellano

CHARLA-DEBATE: EL CONFLICTO LINGÜÍSTICO EN ASTURIAS
Las actividaes del DMR 2015 arrancan el jueves 8 de octubre en el ovetense Llar La Llegra (Calle El Postigo Bajo 40, Oviedo), con una charla-debate a las 19:00 dedicada a hablar y ahondar sobre el conflicto lingüístico en Asturias, que viene motivando todo un movimiento reivindicativo con ya décadas de trayectoria.

Para repasar y debatir todo lo relacionado con este asunto vamos a contar con la presencia de Santi Fano, investigador en la Universidad de Oviedo, que va a darnos su visión y reflexiones con una charla muy interesante.


Artículos y temas relacionados

Celebración 200 años del nacimientu de Xuan María Acebal y 175 años de llibros n’asturianu con dos actos n’Uviéu

Sección noticias de Asturies

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com