Asturias Verde
NOTICIAS - PLANETA - OCÉANOS - MONTAÑAS - ASTURIAS - OVIEDO - GIJÓN - AVILÉS - CARREÑO - GOZÓN - VILLAVICIOSA
EnVerde.NET Radio CandasTV.com Blog Asturias Verde Animales Opinión Agenda Donativos y contacto
 


Artículos relacionados

Nueva central de ciclo combinado para el puerto de Gijón
Se inicia la información pública del Estudio de Impacto Ambiental para una central de ciclo combinado de 860 MW en el Puerto de Gijón promovida por Endesa. La nueva central se une a las otras 9 previstas. En Asturias se produce el 6,5% de la energía eléctrica española; aunque sólo tiene el 2,4% de la población
Andecha Astur lleva a la Unión Europea el sobrecoste del Musel 13-Diciembre-2007 El eurodiputado de Europa de los Pueblos interviene para aclarar el tema y determinar responsabilidades

Andecha Astur denuncia vertíos industriales a la mar de Naval Xixón

Andecha Astur denunió ente la Conseyería de Mediu Ambiente y l'Ayuntamientu de Xixón que dende’l díi 14 d’Abril de 2008, la empresa Naval Xixón, tuvo faciendo vertíos industriales direutamente a la mar, de contino, fasta va un par de selmanes.
Andecha Astur denunció que'l procediientu que siguen ye entórnar direutamente a la mar, dende un llateral de la empresa, contenedores d'unes 15 tonelaes de capacidá
2-Junio-2008 Nota d'Andecha Astur


Vídeo denuncia

Andecha Astur denunió ente la Conseyería de Mediu Ambiente y l'Ayuntamientu de Xixón que dende’l díi 14 d’Abril de 2008, la empresa Naval Xixón, tuvo faciendo vertíos industriales direutamente a la mar, de contino, fasta va un par de selmanes.
Andecha Astur denunció que'l procediientu que siguen ye entórnar direutamente a la mar, dende un llateral de la empresa, contenedores d'unes 15 tonelaes de capacidá (suponemos que ye tala capacidá poles grúes que tresporten los contenedores que son pa 20 tonelaes).

El númberu de contenedores entornaos al día ye variable, hubo díes onde s’entornaben 5 contenedores (los que más) y díes nos que namái entornaben ún.

Pa sofitar la denuncia y poder amosar talos fechos, Andecha Astur alxuntó un na denuncia un vidiu coles imáxenes grabáes, d’un de los munchos vertíos rializaos nesta empresa y que correspuenden al díi 22 d’Abril del 2008.

Nes denuncies solícitamos que seyan investigaos talos fechos, cometíos pola empresa Naval Xixón, al oxetu d’aplicar les aiciones llegales que s’estimen afayaices, y se dea fin a esti tipu d’actuaciones que consideramos costitúin un delitu mediuambiental.

Andecha Astur

Agregue esta noticia. Marcadores sociales

 

 

 

 

¿MÁS INFORMACIÓN?

Lista de correo de GREENAsturias Verde

informado.gif (5314 bytes)

Powered by es.groups.yahoo.comYahoo! Grupos

Creative Commons License Asturias Verde está bajo una licencia de Creative Commons. Usted es libre de: copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra y hacer obras derivadas, bajo la condición de reconocer los créditos de la obra. Más datos en el vínculo de la licencia
Asturias Verde
Edita: GREEN. "Grupo de Recuperación y Estudio de Espacios Naturales" Contacto: Apartado 22 CP:33430/Candás. Asturias
green@asturiasverde.com